17. juni 2012

Sitronpai

Sitronpai...

...har lenge vore i tankane mine.

Denne har eg nemleg laga ein gong før, for mange år sidan...


...og då det var bursdag i heimen, fekk eg høve til å både laga og servera denne utruleg gode dessertpaien.

Her kjem oppskrifta:

Paideig:
125 gram kveitemjøl
2 ss sukker
60 gram smør
1 ss finrive sitronskal
2 ss sitronsaft (eller meir om det trengs)
1 eggekvite

Sitronfyll:
finrive skal og saft av ein sitron
100 gram sukker
2 små egg
125 gram smør

Marengs:
3 eggekviter
100 gram sukker

Slik gjer du det:
Lag paideigen og legg han i kjøleskapet.
Lag sitronfyllet, ta i smøret til slutt.
Press paideigen utover og opp langs kantane av ei paiform.
Steik paideigen i omnen i ca. 10 minutt.
Lag marengsen.
Fyll sitronfyllet i paien og steik vidare i ca. 10 minutt.
Sleng marengsen på toppen av sitronfyllet, slå varmen ned til 150 grader og steik vidare i 10-15 minutt til marengsen er gyllen.


Dette er ein utruleg frisk og lett dessertpai som eg garantert kjem til å laga fleire gongar i sommar!



1 kommentar:

Tove Johansen (eier/administrator) sa...

Det fikk jeg også lyst på. Har ikke spist det siden vi bodde i Trondheim, da vi fikk servert det flere ganger hos flotte mennesker som stadig ba oss heim på middag og kaker :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...